ניקיון לאחר שריפה

 

שיקום דירות, בתים ומשרדים לאחר שריפה.

 

ניקיון לאחר שריפה הוא דבר מורכב. מאחר ומדובר בפיח (אבקת פחם הנפלט מבערה), המבנה קשה עוד יותר לניקוי. ברוב הניקיונות, חומר נכון יכול לעשות את כל ההבדל. אך כאשר מדובר בפיח זה לא מספיק. בכדי לנקות את הקירות או כל משטח אחר אשר מזוהם באבקת הפחם, צריך לדעת כיצד לעשות זאת כך שהאבקה תתנקה לגמרי מהמשטח כולו ללא שאיריות. פיח לא רק צובע את כל הבית בצבע שחור, הוא גם מזיק לבריאות. חייבים לנקות את המבנה בצורה הכי טובה שאפשר בכדי לא להשאיר עקבות הפיח.

כיצד הניקיון נעשה?

צוות פולישיין יעשה כל שביכולתם כדי להחזיר אותכם לנוחיות ביתכם במהירות. בעזרת מכשירים וחומרים ייחודים צוות פולישיין תעניק למבנה שלכם מראה חדש ללא כל זכר לשרפה. כמובן שידע באופן הניקוי הוא לא פחות חשוב מהכלים עצמם. לאחר ניקוי הפיח מכל חלל הדירה, צוות פולישיין ייגש לניקיון יסודי הכולל בתוכו שטיפה והברקת המרצפות על מנת להעניק לדירה מראה נקי ורענן.

ניקוי משרדים לאחר שריפה

המשרד נשרף והלקוחות לא מרוצים? פולישיין תחזיר את המשרד למראהו הקודם במהירות. שום משרד מתפקד לא ירצה לאכזב את לקוחותיו בהמתנת זמן ממושך עד למענה השירות. לכן כדי לתת לבעלי המקצוע לעשות את העבודה עבורכם. תוך שימוש בחומרים והכלים המיועדים לניקוי הפיח, פולישיין תבצע ניקוי יסודי ויעיל בכל חלל המשרד וסביבתו שנפגעה גם כן מהשרפה. בנוסף לניקוי האבקה השחורה מכל משטחי המשרד, צוות העובדים יבצע במשרדכם ניקיון כללי על מנת לשמור על בריאותכם מנזקי הפיח ויעשה שטיפה והברקה של הרצפה. המשרד הוא לב העסק שלכם ולכן פולישיין תשיב אותו לתפקודו המלא בהצלחה ותוך זמן קצר.

פולישיין מתמחה בכל סוגי הניקיון. החברה וצוות העובדים דואגים לספק שירות לקהל לקוחותיה בכל שעות היממה ומבצעת עבודות בכל רחבי הארץ, במחיר העומד במסגרת התקציב של הלקוח. פולישיין ניקיון יסודי ללא פשרות.

לפרטים נוספים והצעות חייגו

053-4419109

 

IMG-20160621-WA0173

לפני ניקיון

IMG-20160621-WA0177

אחרי ניקיון

IMG-20160621-WA0169

לפני ניקיון

IMG-20160621-WA0175

אחרי ניקיון