ניקוי מרצפות

 

כמה דברים שחייבים לדעת על ניקוי הרצפה

בדרך כלל ניקיון המשרד וניקוי רצפה והפנלים בפרט, נחשבת למטלה לא קלה כלל. לכן חברת פולישיין שמחה לבוא לעזרתכם. אם כל הרצון לעשות את הניקיון בצורה הכי טובה, אנו לרוב לא מודעים לעובדה שבעצם כל ריצפה היא שונה ובלטות מסוימות דורשות טיפול מסוים.

מה ההבדל בין ניקוי רגיל לניקוי מקצועי של רצפה?

לפני הניקיון רצוי וצריך לדעת באילו חומרים להשתמש בכדי לא להזיק לבלטות לטווח הארוך. כמו כן מצטברים לכלוך ובקטריות בחריצים של הבלטות, שאותן אנו נוטים לשכוח או לחלופין מנסים לנקות אותן אך ללא הצלחה כי אין לנו את הכלים הדרושים לכך. חברת פולישיין שמבינה את חשיבות הטיפול הנכון לרצפה, מבצעת את הפעולה בצורה ששומרת על המרצפות שלכם נקיות ומבריקות לאורך זמן.

 כיצד הניקיון נעשה?

לפני תחילת העבודה, צוות העובדים בודקים את הסוג ממנו עשויה הרצפה. חשוב לזכור שבכדי לא לפגוע במראה שלהם, צריך להתאים למרצפות את החומר והטיפול הנכון. לאחר שבדקו את הפרטים, פולישיין תחילה מבצעת ניקוי כללי של הרצפה ולאחר מכן עוברת לחלק היסודי של הניקיון תוך שימוש בחומרים הדרושים לכך. לסיום, ליטוש בעזרת מכונת הפוליש ומריחת החומר המבריק, תעניק לרצפה שלכם מראה עם ברק קבוע וניקיון שיחזיק לאורך זמן.

פולישיין מתמחה בכל סוגי הניקיון. החברה וצוות העובדים דואגים לספק שירות לקהל לקוחותיה בכל שעות היממה ומבצעת עבודות בכל רחבי הארץ, במחיר העומד במסגרת התקציב של הלקוח. פולישיין ניקיון יסודי ללא פשרות.

לפרטים נוספים והצעות חייגו

053-4419109

FB_IMG_1468517163999

FB_IMG_1468517174757