ניקוי שטיחים בקרצוף יבש

 

מקרצפים את השטיח עם פולישיין

 

ניקוי שטיח מקצועי פעם בחודשיים מעניק לו מראה מחודש כמו כן שומר על האיכות שלו. כאשר אנו שמים שטיח בבית אנו עושים זאת כדי לקבל תחושה נעימה יותר. לעומת זאת כאשר אנו שמים שטיח במשרד, אנו עושים זאת כדי להעניק לו עוד רבד נוסף בעיצוב היופי שלו. תחזוקת יופיו של המשרד היא נחוצה מפני שבעסק יצוגיות לא פחות חשובה מהשירות שאנו מעניקים ללקוחותינו. חברת פולישיין מבצעת ניקיון כל סוגי השטיחים בכל סוגי המבנים. צוות העובדים המסור של פולישיין יעניק לביתכם או משרדכם את המראה הראוי להם.

 

כיצד נעשה קרצוף יבש של שטיח?

כמו בכל סוגי ניקוי השטיחים, הפעולה הראשונה שנעשית היא שאיבת אבק בעזרת שואב תעשייתי אשר עוצמתו גבוה בהרבה מכל שואב אבק אחר. פולישיין משתמש בחומרים ייחודים לכל ניקוי בפני עצמו. מה שמביא לקבלת תוצאה יעילה ומוצלחת פעם אחר פעם. לאחר שפעולת השאיבה הסתיימה, צוות העובדים עובר למריחת חומר הניקוי שבדומה לחומר של קרצוף רטוב, הוא עשוי קצף גם כן. מפזרים אותו על כל חלקו של השטיח. החומר המדובר יספוג את כמות הלכלוך המקסימלית שנמצאת בין סיבי השטיח ואשר בלתי ניתן להוציאם ללא חומר זה. כאשר החומר סיים את פעולתו מתחילים בקרצוף השטיח שנעשה בעזרת מכונה. למכונה זו שתי פונקציות אשר עובדות בו זמנית. אחת היא שאיבת הלכלוך אשר נספג לתוך קצף החומר שפיזרנו על השטיח קודם לכן. במקביל, במקום בו המכונה שואבת את הקצף הישן, מתבצעת מריחה של חומר חדש. המכונה חוזרת על הפעולה הראשונית של מריחת החומר, מה שנקרא בעצם קרצוף. המונח קרצוף יבש נובע מכך שהשימוש במים בניקוי זה הוא מופחת. צוות העובדים של פולישיין יעניקו לשטיח שלכם מראה מחודש עם ניקיון שיחזיק לאורך זמן.

פולישיין מתמחה בכל סוגי הניקיון. החברה וצוות העובדים דואגים לספק שירות לקהל לקוחותיה בכל שעות היממה ומבצעת עבודות בכל רחבי הארץ, במחיר העומד במסגרת התקציב של הלקוח. פולישיין ניקיון יסודי ללא פשרות.

לפרטים נוספים והצעות חייגו

053-4419109