ניקוי קרדית האבק

 

מנקים את קרדית האבק מכל הרהיטים 

 

ניקוי שטיחים מקצועי חשוב לעשות מדי פעם על מנת לשמור על האיכות שלו והניקיון שהוא זקוק לו. ניקוי שטיח בעזרת פולישיין יעניק לו מראה מחודש ונקי לאורך זמן. הניקוי נעשה באמצעות חומרים ומכשירים ייחודיים אשר שומרים על סיבי השטיח כמו ששואב אבק בייתי לא יכול. בדרך כלל שואבי אבק ביתיים עובדים על עוצמה אחת, ואין באפשרותנו להתאים את העוצמה הדרושה לשטיח שלנו. אפשרות זו בעצם עוזרת לשמור על איכות השטיח לאורך זמן. לכן כדי לעשות ניקוי מקצועי ויסודי של השטיח כל כמה זמן על מנת לשמר את יופיו מבלי לפגוע במרקם שלו, צרו קשר עם פולישיין.

מה היא קרדית אבק וכיצד מנקים אותה?

קרדית האבק נמצאת לא רק בתוך השטיחים אלא בכל סוגי הריפודים כגון: ספות, כיסאות מרופדים, שמיכות ועוד. קרדית האבק היא בקטריה המתרבה מעצמה ונמצאת כמעט בכל סוגי הריפודים. באופן כללי לא בריא לנשום אבק, אך קרדית האבק מזיקה במיוחד לאלו הסובלים מאלרגיה. ניקוי קרדית האבק נעשה בעזרת חומרים ומכשירים ייחודים אשר עוזרים לצמצם את הבקטריה עד כמה שאפשר מכיון שאי אפשר לחסלה באופן מוחלט. מכשירי שואבי האבק הביתיים אינם מספיק חזקים בכדי להגיע לעומק הריפוד כמו שזה ניתן בעזרת שואב אבק תעשייתי. צוות העובדים של פולישיין מבצעת את העבודה במסירות ושואף להגיע לתוצאות הטובות ביותר. ברשותנו חומרים ומכשירים אשר יבצעו את ניקוי קרדית האבק בצורה היעילה והיסודית ביותר. מכיון שקרדית האבק מתרבה עם הזמן ואי אפשר לחסלה באופן מוחלט כמו שציינו קודם לכן, רצוי לעשות ניקוי יסודי ומקצועי מספר פעמים בשנה על מנת לשמור על היגיינת הריפודים והשטיחים עד כמה שאפשר.

פולישיין מתמחה בכל סוגי הניקיון. החברה וצוות העובדים דואגים לספק שירות לקהל לקוחותיה בכל שעות היממה ומבצעת עבודות בכל רחבי הארץ, במחיר העומד במסגרת התקציב של הלקוח. פולישיין ניקיון יסודי ללא פשרות.

לפרטים נוספים והצעות חייגו

053-4419109