ניקוי לאחר הצפה

 

הצפה של בתים, משרדים ומבנים ציבוריים.

 

בזמן ההצפה תכולת הבית שלנו נמצא בסכנת הרס. ידוע לכולנו שישנם רהיטים אשר לא צריכים להיות במגע עם מים, ובטח לא מי גשם או מי ביב. בנוסף לנזקי ההצפה לתכולתו של הבית, יכול לקרות גם נזק פנימי למבנה עצמו. ולכן רצוי לבצע את הניקיון בהקדם האפשרי ללא דיחוי על מנת להציל את כל פנים הבית ולא רק את חלקו כמו שהיה קורה אם היינו מנסים לנקות לאחר הצפה בעצמינו. לשם כך הקמנו את חברת פולישיין המתמחה בכל סוגי הניקיון וביניהם טיפול בהצפות ושיקום המבנה לאחר מכן.

בזמן הצפה כדי להתקשר לבעלי מקצוע

ניקוי הצפה דורש ידע וצוות של כמה אנשים על מנת לנקות את המבנה בצורה יעילה ומהירה. צוות פולישיין מבינים את רגישות הדבר כאשר מדובר בהצפות מפני שנוחות זה אחד הדברים החשובים לכולנו. לכן אנו דואגים להשיב לכם את ביתכם או כל מבנה אחר הסובל מהצפה בהקדם האפשרי ובמצב הכי טוב שאפשר. כאשר מדובר בהצפה מהגשם או מכל סיבה אחרת כגון דוד או צינור שהתפוצצו, פולישיין תגיע תוך זמן קצר ביותר בכדי לטפל בבעיה לפני שהמים יספיקו להרוס את פנים הבית. אנו בפולישיין תמיד משתדלים לתת שירות מהיר ויעיל לכל קהל לקוחותינו בכל המקרים ובייחוד במקרה כה לא נעים כדוגמת הצפה. לאחר שכל המים הוצאו מהבית או כל מבנה אחר, צוות העובדים שלנו יבצעו ניקיון נוסף תוך שימוש בחומרים המשמידים חיידקים ובקטריות וכמו כן מעניקים למבנה מראה נקי וניחוח רענן.

פולישיין מתמחה בכל סוגי הניקיון. החברה וצוות העובדים דואגים לספק שירות לקהל לקוחותיה בכל שעות היממה ומבצעת עבודות בכל רחבי הארץ, במחיר העומד במסגרת התקציב של הלקוח. פולישיין ניקיון יסודי ללא פשרות.

לפרטים נוספים והצעות חייגו

053-4419109