ניקוי שטיחים בקרצוף רטוב

 

מקרצפים את השטיח עם פולישיין

 

כאשר אנו שמים שטיח בבית, זה כדי להעניק לביתנו הרגשה יותר חמימה. להחזיק שטיח זה נעים אך לנקות אותו זה כבר פחות. חברת פולישיין יותר משמחה לעשות זאת עבורך. שטיח מקנה יופי לבתינו וכדי שהוא ימשיך לעשות זאת, רצוי לעשות לו ניקוי מקצועי פעם בכמה חודשים. הניקוי שאנו מבצעים בעצמינו לא עומד בסטנדרטים של ניקוי מקצועי מכיון שאין ברשותנו את הכלים הדרושים לכך.

מה הוא קרצוף רטוב?

קרצוף רטוב של שטיח היא בעצם פעולה המגבירה את יסודיות הניקוי שלו. הוא נעשה בעזרת חומרים מרוכזים יותר בעלי יכולת הקצפה גבוה מהרגיל. תחילה צריך לבצע ניקוי כללי ויסודי בכל השטיח עם שואב אבק תעשייתי עם עוצמת שאיבה גבוה. לאחר שסיימו את החלק הראשון של הניקוי, צוות העובדים מכינים את חומר ההקצפה. כאשר החומר המדובר נוגע בשטיח, הצוות מתחיל לפזרו על שטח השטיח בזריזות, וזאת על מנת שהחומר ייספג לתוכו בצורה שווה בכל חלקו. כאשר החומר סיים את הפעולה שלו, שואבים את הקצף שבזמן פעולתו ספג לתוכו את הלכלוך שבין סיבי השטיח. פולישיין וצוות עובדיה משיגים תוצאות מוצלחות פעם אחר פעם ומשאירים את הלקוח מרוצה מהשירות.

פולישיין מתמחה בכל סוגי הניקיון. החברה וצוות העובדים דואגים לספק שירות לקהל לקוחותיה בכל שעות היממה ומבצעת עבודות בכל רחבי הארץ, במחיר העומד במסגרת התקציב של הלקוח. פולישיין ניקיון יסודי ללא פשרות.

לפרטים נוספים והצעות חייגו

053-4419109