ניקוי שטיחים בפדים

 

מנקים את השטיח עם פולישיין

 

ניקוי שטיח מקצועי פעם בחודשיים מעניק לו מראה מחודש כמו כן שומר על האיכות שלו. כאשר אנו שמים שטיח בבית אנו עושים זאת כדי לקבל תחושה נעימה יותר. לעומת זאת כאשר אנו שמים שטיח במשרד, אנו עושים זאת כדי להעניק לו עוד רבד נוסף בעיצוב היופי שלו. תחזוקת יופיו של המשרד היא נחוצה מפני שבעסק יצוגיות לא פחות חשובה מהשירות שאנו מעניקים ללקוחותינו. חברת פולישיין מבצעת ניקיון כל סוגי השטיחים בכל סוגי המבנים. צוות העובדים המסור של פולישיין יעניק לביתכם או משרדכם את המראה הראוי להם.

כיצד הניקוי נעשה?

ניקוי בפדים נעשה במכונה אשר במראה מזכירה את מכונת הפוליש אך למעשה מבצעת פעולה שונה לגמרי. תחילה מנקים את השטיח עם שואב אבק תעשייתי כדי לנקות את הלכלוך שנמצא על פני השטיח. פעולה זו עוזרת לפד לשאוב לתוכו כמה שיותר מהלכלוך אשר נמצא עמוק בין סיבי השטיח. לאחר שסיימנו לשאוב את השטיח אנו לוקחים פד ומרססים עליו חומר מיוחד ודביק אשר ידביק את הלכלוך לתוך הפד. לאחר שריססנו את החומר אנו מורחים עוד מהחומר המדובר כדי לוודא ששמנו את הכמות הרצויה. לאחר מכן, מרכיבים את הפד על המכונה ומתחילים בניקוי. בעזרת תנועות מעגליות המכונה לוחצת את הפד לתוך השטיח. פעולה זו נקראת עיסוי השטיח. כאשר הפד ספוג בלכלוך, לוקחים פד חדש, מרססים עליו את החומר וחוזרים על הפעולה שוב ושוב עד שהפד הבא נשאר נקי בסוף הפעולה. לתוצאות מוצלחות וניקוי יסודי של השטיח הזמינו פולישיין.

פולישיין מתמחה בכל סוגי הניקיון. החברה וצוות העובדים דואגים לספק שירות לקהל לקוחותיה בכל שעות היממה ומבצעת עבודות בכל רחבי הארץ, במחיר העומד במסגרת התקציב של הלקוח. פולישיין ניקיון יסודי ללא פשרות.

לפרטים נוספים והצעות חייגו

053-4419109