ניקוי שטיחים באדים

 

שטיח כמו חדש

ניקוי שטיחים מקצועי חשוב לעשות מדי פעם על מנת לשמור על האיכות שלו והניקיון שהוא זקוק לו. ניקוי שטיח בעזרת פולישיין יעניק לו מראה מחודש ונקי לאורך זמן. הניקוי נעשה באמצעות חומרים ומכשירים ייחודיים אשר שומרים על סיבי השטיח כמו ששואב אבק בייתי לא יכול. בדרך כלל שואבי אבק ביתיים עובדים על עוצמה אחת, ואין באפשרותנו להתאים את העוצמה הדרושה לשטיח שלנו. אפשרות זו בעצם עוזרת לשמור על איכות השטיח לאורך זמן. לכן כדי לעשות ניקוי מקצועי ויסודי של השטיח כל כמה זמן על מנת לשמר את יופיו מבלי לפגוע במרקם שלו, צרו קשר עם פולישיין.

כיצד זה נעשה?

ניקוי שטיחים באדים נעשה על ידי מכונה אשר מתיזה מים רותחים על השטיח. בזמן שהמכונה מתיזה את המים, חלק אחר במכונה בו זמנית שואבת אותם בעוצמה רבה יחד עם הלכלוך שהיה בין סיבי השטיח. כמות המים שהמכונה מוציאה אינה גדולה כמו בניקוי רגיל של השטיח. מכיון שהניקוי נעשה עם כמות קטנה יחסית של מים רותחים, ניקוי זה נקרא ניקוי באדים. על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר יש צורך לחזור על פעולה זו שוב כמה פעמים. כבר בניקוי הראשוני של השטיח ניתן לראות תוצאות. פולישיין מבצעת עבודות מסוג זה על בסיס יום יומי אם מסירות ובעזרת הכלים הדרושים לכך. לכן תוצאות הניקוי מוצלחות והלקוחות מרוצים פעם אחר פעם.

פולישיין מתמחה בכל סוגי הניקיון. החברה וצוות העובדים דואגים לספק שירות לקהל לקוחותיה בכל שעות היממה ומבצעת עבודות בכל רחבי הארץ, במחיר העומד במסגרת התקציב של הלקוח. פולישיין ניקיון יסודי ללא פשרות.

לפרטים נוספים והצעות חייגו

053-4419109